Ekonomický systém Aladdin

Užitečný do kanceláře

Všechny funkce Účetnictví Mzdy Sklady Kancelář Ke stažení

Tento okruh je společný pro celý systém Aladdin. Je úzce provázán s ostatními evidencemi. Centrální evidencí je adresář, který slouží k evidenci firem, institucí a kontaktních osob. Dále je možno evidovat smluvní dokumenty a poštovní zásilky s vazbou na další evidence a vyúčtováním poštovních nákladů.

Adresář

  • seznam obchodních partnerů (firem), institucí (úřadů) a případně zaměstnanců
  • lze zadat adresu sídla, případně rozdílnou fakturační nebo dodací adresu
  • lze zadat platební údaje, číslo účtu, IBAN, doby splatností apod.
  • lze zadat libovolný počet kontaktních osob ke každé adresářové kartě
  • upozorňuje na události ke kontaktním osobám jako jsou narozeniny nebo svátek
  • sleduje další údaje jako činnost, kategorie prodejních cen, vzájemné kódy apod.
  • kontroluje správný tvar zadaného IČ, DIČ, čísla účtu a IBAN
  • umožňuje ověření adresy, IČ, DIČ/VAT po internetu
  • funkce pro načtení adresy a DIČ z internetu dle zadaného IČ
  • lze zadat další uživatelské údaje
  • adresář je provázán s dalšími evidence a umožňuje vyhledání svázaných dokladů
  • jednotlivé nebo hromadné odeslání e-mailu z adresáře
  • tisk adres na hlavičkový papír, do obálky nebo podacího lístku
  • ověřování spolehlivosti plátců DPH a jejich zveřejněných účtů


Došlá pošta

  • slouží k evidenci došlých poštovních zásilek
  • neomezený počet dokladových řad (s přístupovými oprávněními)
  • umožňuje sledovat předání a vyřízení zásilky v organizaci
  • lze přidat vazbu na další doklady, např. přijaté faktury, objednávky nebo smlouvy

Odeslaná pošta

  • slouží k evidenci odeslaných poštovních zásilek
  • neomezený počet dokladových řad (s přístupovými oprávněními)
  • umožňuje sledování ceny a váhy poštovních zásilek
  • tisk podacích lístků a poštovních archů
  • lze přidat vazbu na další doklady, např. vydané faktury, objednávky nebo smlouvy

Dokladové řady

  • slouží k evidenci dokladových (číselných) řad
  • lze definovat vlastní tvar (zobrazení) číselné řady
  • lze omezit přístup k dokladové řadě pouze vybraným uživatelům
  • možnost hierarchického členění dokladových řad do podnabídek

Evidence smluv

  • slouží k časové evidenci smluvních vztahů a jejich dodatků
  • neomezený počet dokladových řad (s přístupovými oprávněními)
  • lze navázat a později snadno dohledat libovolný počet smluvních dodatků
  • lze svázat s interními nebo externími dokumenty
  • orientační sledování příjmů a výdajů plynoucích z uzavřených smluvních vztahů

Správa dokumentů

  • k většině dokladů lze navázat externí dokumenty libovolného typu
  • definice výchozího umístění dokumentů navázaných k různým dokladům
  • cesty se ukládají relativně, což umožní snadný přesun dokumentů na jiné místo
  • dokumenty lze prohlížet nebo editovat přímo vyvoláním z programu